lunes, 2 de noviembre de 2009

Qüestionari canvi conceptual abans i ara

TE2: inicial 10, final 10, perquè en la construcció del coneixement, l’educació s’ha d’entendre com pràctica i experiència, cal ensenyar als alumnes a construir coneixement usant les TIC, la tecnologia educativa ha de proporcionar metodologies vàries als docents. (fil construcció del coneixement, entrevista Roger Schank)
CC2: inicial 10 final 10, perquè a partir del desenvolupament del debat hem anat construint la relació CTSE, les lectures han estat profitoses i el consultor ens ha donat les pautes molt clares de com treballar.
TC1: inicial 10, final 10, perquè en la construcció del coneixement, l’educació s’ha d’entendre com pràctica i experiència, cal ensenyar als alumnes a construir coneixement usant les TIC, la tecnologia educativa ha de proporcionar metodologies vàries als docents. (fil construcció del coneixement, entrevista Roger Schank)
DT2: inicial 8, final 8, perquè la tecnologia és un saber aplicat en resolució de problemes puntuals i les teories no constitueixen res que sigui aliè als fets.
CC1: inicial 10, final 10, perquè les Comunitats d’Aprenentatge es defineixen com un projecte de transformació social i cultural d’un centre educatiu i del seu entorn per a aconseguir una societat de la informació per a totes les persones, basada en l’aprenentatge dialògic, mitjançant una educació participativa de la comunitat, que es concreta en tots els seus espais, inclosa l’aula (Valls 2000: 8). I aquesta és la manera de treballar de la UOC.
DU2: inicial 0, final 0, perquè gràcies als debats s’aclareixen molts temes, sorgeixen nous interrogants que de manera individual no seria possible o tardaríem molt més temps en assimilar els nous conceptes.
TE1: inicial 8, final 10, perquè en la construcció del coneixement, l’educació s’ha d’entendre com pràctica i experiència, cal ensenyar als alumnes a construir coneixement usant les TIC, la tecnologia educativa ha de proporcionar metodologies vàries als docents. (fil construcció del coneixement, entrevista Roger Schank).
DU1: inicial 6, final 8, perquè el plantejament i les normes per argumentar i seguir un debat ens permet una millor externalització d’aquest canvi conceptual. I en moltes assignatures no es plantegen els debats amb aquests posicionaments.
TC2: inicial 6, final 10, perquè en la construcció del coneixement, l’educació s’ha d’entendre com pràctica i experiència, cal ensenyar als alumnes a construir coneixement usant les TIC, la tecnologia educativa ha de proporcionar metodologies vàries als docents. (fil construcció del coneixement, entrevista Roger Schank).
DT1: inicial 10, final 8, perquè els electrònics (tecnologia) són objectes inanimats, són coses que ens deshumanitzen, ens desuneixen i ens tornen insensibles, ens robotitzen. Per altra banda, les persones som éssers humans amb esperit, atenció i cuidem dels nostres. Tesi defensada en el debat fil cyborgs.

No hay comentarios:

Publicar un comentario