lunes, 2 de noviembre de 2009

Síntesi de les preguntes de l'avaluació inicial

La ciència determina el desenvolupament econòmic i social, on posen a l’abast de tothom qualsevol tipus de coneixement tecnològic i científic. Cosa que abans no implicava cap relació entre aquests conceptes. Et determina la manera de pensar i de fer. Aquesta postura és més tecnodeterminista. La visió sociodeterminista seria que la tecnologia i les forces socials es condicionen per transformar la societat, els canvis tecnològics són conseqüència de les necessitats de la societat.
La ciència i la tecnologia han avançat a passos de gegant i que el progrés econòmic però sobretot el social ho fa amb passos més lents. La societat no està preparada per qüestionar-se aspectes relacionats amb la tecnologia i la ciència, considero que cal una preparació adequada.
És indispensable per ajudar a construir el coneixement de l’alumne, ajudant a relacionar els coneixements ja assolits amb els nous. Ajuden a estructurar el coneixement. A més obren un ventall molt ampli d’opcions per treballar una temàtica determinada. Cal ensenyar a l’alumne a actuar en conseqüència de com evoluciona la societat. Per això la tecnología educativa se centra en la Cerca de eines, recursos i procediments per millorar i adaptar l’ensenyament – aprenentatge de l’alumne a l’era tecnològica.
En els avenços tecnològics, científics i mèdics; i aquests creen una gran influència a la societat la qual es decanta a qüestionar-se aspectes que moltes vegades no se sap con abordar. D’altra banda tot avança a passos de gegant i el futur ja se sap que és la tecnologia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario